راه اندازی کاروان شادی انقلاب در روستاهای محروم 

راه اندازی کاروان شادی انقلاب در روستاهای محروم 

تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: با مشارکت بچه های مسجدی کانون و طلاب حوزه علمیه هم زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) کاروان شادی انقلاب راه اندازی شده که قرار است به چندین روستا رفته و جشن برگزار کنند.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: با مشارکت بچه های مسجدی کانون و طلاب حوزه علمیه هم زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) کاروان شادی انقلاب راه اندازی شده که قرار است به چندین روستا رفته و جشن برگزار کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این کاروان شادی به روستاهای دور افتاده و محروم می رود تا با برپایی جشن انقلاب و ولادت حضرت زهرا (س)، نشاط و شادی را به مردم هدیه دهد.



وی بیان کرد: هدف از راه اندازی کاروان شادی انقلاب، تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام و نیز انتقال پیام انقلاب به نسل جوان و نوجوان است تا بدانند زنان و مردان این سرزمین به رهبری امام خمینی (ره) برای پیروزی این انقلاب چه حماسه آفرینی هایی کرده اند و ما نیز باید پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی باشیم.



حجت الاسلام خاوری ادامه داد: از برنامه های کاروان شادی، سخنرانی، مولودی خوانی، برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت زهرا (س) است.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: همچنین قرار است که دختران با اسامی فاطمه و زهرا هدایایی اهدا می‌شود.



وی اظهار کرد: برپایی ایستگاه صلواتی یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه فجر است که در این ایستگاه سرودهای انقلابی پخش شده و پشت ماشین نویسی با نوشتن مطلبی در مورد حضرت زهرا (س) و انقلاب اسلامی انجام می شود.



حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: علاوه بر این در نظر داریم طرح اطعام نیازمندان را در فجر فاطمی اجرا کنیم به همین منظور با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم قرار است ۲۰۰ پرس غذای نذری پخت شده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س)، مسجد و محله به کمک بچه های مسجدی کانون، فضاسازی و آذین بندی شد.


وی در خاتمه تاکید کرد: این ایام فرصت بسیار خوبی برای ترویج مکتب فاطمی و نیز ترویج ارزش های دینی و انقلاب اسلامی است و ما سعی داریم با اجرای این ویژه برنامه ها در راستای تحقق این مهم گام برداریم.

پایان پیام/ 586